Froster øker
med over
3 000% siden 2019
- Kunde: Froster AS
- År: 2020
- Hva: Markedsføring
- Posting plan
- Strategi
- Video
Froster ønsket derfor å jobbe sammen med iTarget på en langsiktig markedsføringsstrategi, og har siden oppstarten i 2020 opplevd helt vanvittig oppgang på tvers av sine plattformer.
Froseter er et selskap som faktisk var ganske «ok» på sosiale medier før iTarget tok over, men at vi skulle se en forbedring på over 3 000% på rekkevidde og eksponering hadde de færreste trodd. Mye av æren for dette ligger i langsiktig strategisk jobbing, og et fokus som ligger et stykke bort fra kortsiktig vinning.
FULL STRATEGI OG REGELMESSIG POSTING
Når man er et lite selskap som skal ut å konkurrere mot de som er litt større, er det ikke mye man har å stille opp med. Heldigvis er det slik i en digital verden at nesten hvem som helst kan ta opp kampen med alle, noe Froster har gjort med suksess.
Regelmessig posting av verdifullt innhold har gledet følgerne deres over flere måneder, og det har sakte men sikkert også begynt å gi avkastning.
HVORDAN ENGASJERE NÅR DET ER LITE Å SI
Det vi insisterte på var at folk faktisk ønsker å se hverdagen deres. Folk ønsker å bli kjent med dem, og de ønsker å finne mer ut om hva de driver med. Derfor har vi laget ulike konsepter der vi deler innsikt fra hverdagen, slik at de som følger Froster får et tettere bånd til selskapet. Gjennom entusiasme og engasjement har vi gjort plattformene om til en scene der folk føler seg verdsatt.