iTarget AS

Froster øker
med over
3 000% siden 2019

  • Kunde: Froster AS
  • År: 2020
  • Hva: Markedsføring
Scroll
  • Facebook

  • Instagram

  • LinkedIn

  • Posting plan

  • Strategi

  • Video

Froster AS er et ingeniørselskap som leverer pumper til mange forskjellige industrier. De er tungt inne i matindustrien og har også et godt fotfeste innen stat og kommune. Som et selskap som har belaget seg på analog markedsføring og jungeltelegraf i sine 20 år i eksistens, var det i 2020 på tiden å prøve noe nytt.

Froster ønsket derfor å jobbe sammen med iTarget på en langsiktig markedsføringsstrategi, og har siden oppstarten i 2020 opplevd helt vanvittig oppgang på tvers av sine plattformer.

Froseter er et selskap som faktisk var ganske «ok» på sosiale medier før iTarget tok over, men at vi skulle se en forbedring på over 3 000% på rekkevidde og eksponering hadde de færreste trodd. Mye av æren for dette ligger i langsiktig strategisk jobbing, og et fokus som ligger et stykke bort fra kortsiktig vinning.

FULL STRATEGI OG REGELMESSIG POSTING


Mye av hemmeligheten bak den eksplosive veksten ligger i den grundige tilnærmingen til oppgaven. Froster har investert i full strategi samt posting plan og har også lagt seg på et nivå som gjør det mulig å lage innhold til sosiale medier regelmessig.

Når man er et lite selskap som skal ut å konkurrere mot de som er litt større, er det ikke mye man har å stille opp med. Heldigvis er det slik i en digital verden at nesten hvem som helst kan ta opp kampen med alle, noe Froster har gjort med suksess.

Regelmessig posting av verdifullt innhold har gledet følgerne deres over flere måneder, og det har sakte men sikkert også begynt å gi avkastning.

DSC04973

HVORDAN ENGASJERE NÅR DET ER LITE Å SI


Problemet Froster følte de hadde, som så mange andre også kan kjenne seg igjen i er at man føler man har lite å dele.

Det vi insisterte på var at folk faktisk ønsker å se hverdagen deres. Folk ønsker å bli kjent med dem, og de ønsker å finne mer ut om hva de driver med. Derfor har vi laget ulike konsepter der vi deler innsikt fra hverdagen, slik at de som følger Froster får et tettere bånd til selskapet. Gjennom entusiasme og engasjement har vi gjort plattformene om til en scene der folk føler seg verdsatt.

Next project
Previous project